Fairy Doll

Alla inlägg den 12 juni 2013

:D

Av nika - 12 juni 2013 14:45

SOOOOOMMMMMAAAAAAARRRLOOOV!!!!!! Hade skolavslutning idag och det var super kul. Var ledsen eftersom jag inte kommer få träffa mina kompisar på länge men hoppas vi ändå ses ngn dag i sommarlovet. Men nu så har oxå min kompis Patricia oxå börjat blogga så ni får börja följa henne :D hon är super söööt!♥ Nu sitter jag hemma och gör nt så mycket bara ritar lite.    och i sommar åker jag till Ryssland och hälsar på hos mormor och morfar men han träffar jag i begravningen eftersom han är död ...    och så åker vi till Öland med min stora syster Evelina, hennes man och barn   så det kommer hända mkt i sommar :3

 

 

 

 

                                                           ♥PATRICIA♥

   

 

 

 

 

Presentation


HELLU! jag är en tjej såklart... som är 12 år och fyller år 22 maj. Jag bor i Stockholm och går i en skola som heter vittra den suger :3
I♥Japan! kolla in min blogg så får du veta mer om mig :3♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Kik: Lovely_Ichigo :3

Min insta: ichigo_nika

♥Patricia♥

 

♥Följ min kompis Patricia hon är super söt, ni kommer säkert gilla hennes blogg♥

Omröstning

ska jag börja vlogga oxå?(•⊙ω⊙•)
 JA! :D
 ne. . .

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

♥Kawaii♥

Tumblr Scrollbars

Backgrounds
Random Backgrounds

Ovido - Quiz & Flashcards